Dzień 3

To był pierwszy tak intensywny dzień na naszym obozie. Poranek poświęcony był na zagranie 3 i 4 rundy. Pod względem szachowym były to bardzo udane dwie partie. Wielu z nas zaliczyło dwie wygrane, co znacznie podniosło miejsce w tabeli na półmetku rozgrywek.

Po obiedzie i krótkim odpoczynku czekało nas intensywne popołudnie. Mieszkamy w pięknej, zielonej dzielnicy Ustronia- Jaszowcu. Jest tu bardzo ładnie, blisko gór jednak kawałek drogi od centrum miasta. Wybraliśmy się na wycieczkę pieszą wzdłuż Wisły, której pierwszym
punktem był Dworzec Dobrych Myśli. To Muzeum pełne różnego rodzaju misiów oraz lalek, które pochodzą z całego świata. Przewodnik opowiedział nam o niektórych szczególnych okazach, jakie zgromadzono. Po zwiedzaniu przeszliśmy do rynku, by kupić pierwsze pamiątki. Był też moment na zjedzenie lodów. O 18 uczestniczyliśmy także w nauce tańca oraz zabawach z innymi dziećmi uczestniczącymi w turnieju.

Po kolacji mieliśmy okazję zapoznać się z sylwetką byłego Mistrza Świata, świetnego gracza i arcymistrza- Viswanathana Ananda. Jest on gościem specjalnym Festiwalu i przyjeżdża już jutro. Świętowaliśmy także dziesiąte urodziny Natalki S. Z pewnością zapamięta je nadługo. Choćby ze względu na liczbę kilometrów, jakie pokonaliśmy podczas wycieczki. Ale było warto.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ustroń 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.