Dzień 1 – 25.06.2022

„Szachowe Wakacje z MZSzach”

Pierwszy dzień wakacji letnich, a my- już nad morzem! Letni odpoczynek zaczynamy od wypoczynku i udziału w Międzynarodowym Festiwalu Szachowym „Perła Bałtyku”, który corocznie odbywa się w Łazach koło Koszalina. Granie w turnieju rozpoczniemy jutro. Dziś mieliśmy czas na plażę, rozpakowanie się, odpoczynek po nocnej podróży oraz wycieczkę.

Po przyjeździe postawiliśmy na integrację oraz zapoznanie się z regułami panującymi na kolonii. Popołudnie spędziliśmy w oddalonych o 30km Ogrodach Hortulus Spectabilis w Dobrzycy. Pani przewodnik opowiadała różne ciekawostki dotyczące świata roślin i zwierząt, pokazując nam piękno przyrody. W przypadku tych ogrodów mogliśmy zobaczyć sporą ingerencję człowieka w naturę. A główną atrakcją był labirynt- największy na świecie utworzony z grabu. Bawiliśmy się świetnie, próbując jak najszybciej rozwiązać grę terenową. Z wieży widokowej widoki były wspaniałe, szczególnie na znajdujące się w niedalekiej odległości Morze Bałtyckie. Dopisała nam pogoda, co potęguje pozytywne odczucia.

Po kolacji mieliśmy okazję przywitać się z morzem J A na wieczornym apelu powitalnym świętować 13-ste urodziny Mileny. To był ciężki dzień ale przy takiej liczbie atrakcji nastroił nas pozytywnie do całego pobytu.

Zgrupowanie Kadry Wojewódzkiej Młodzików

Po blisko 11 godzinnej podróży autokarem, dotarliśmy szczęśliwie nad morze. Łazy powitały nas słoneczną, upalną pogodą. Po wypakowaniu bagaży w ośrodku Bryza, wyruszyliśmy poznawać zakątki województwa zachodniopomorskiego, takie jak Dobrzyca- Ogrody tematyczne HORTULUS. Ogrody rozciągają się na powierzchni 10 h, kryją w sobie wiele atrakcji, z których nasi kadrowicze upodobali sobie najbardziej naturalny labirynt, z plenerową zabawą “Labirynt Mocy” oraz 9metrową wieżę widokową. Po zapoznaniu się podstawowymi zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi kadrowiczów ruszyliśmy powitać morze. Zmęczeni całodniowymi atrakcjami, zasnęliśmy w oka mgnieniu.

GALERIA ZDJĘĆ

Ten wpis został opublikowany w kategorii Łazy 2022. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.