Długo wyczekiwany dzień – wycieczkowo

Wczesnym rankiem wyruszyliśmy na przygodę – wycieczkę do Niedzicy. Naszym pierwszym celem była średniowieczna warownia Zamek Dunajec, który zwiedziliśmy z przewodnikiem. Po zdobyciu nowej wiedzy ruszyliśmy na Zaporę Niedzicką, która ma za zadanie spiętrzać wody rzeki Dunajec, tworząc Jezioro Czorsztyńskie.

Po południu postawiliśmy na zabawę. Udaliśmy się do Spiskiej Krainy. Początkowo zwiedziliśmy Park Miniatur w którym zgromadzone są miniatury w skali 1:20 najważniejszych zabytków Podtatrza, w tym zamków „Dunajec”, Lubowla, czy zamku orawskiego, czorsztyńskiego i pienińskiego. Prezentowane są także miniatury wielu innych zabytków. Pomimo kiepskiej pogody, skorzystaliśmy z niektórych atrakcji Parku Rozrywki, takiej jak: Golden Bungee (czyli trampolina która pozwalała wzbić się wysoko w powietrze), tor pontonowy oraz park linowy. Najciekawszym punktem programu był Paintball Laserowy – w mrocznej krainie Lorda Vadera dzieciaki rywalizowały o zwycięstwo drużynowe. Kolejnym punktem naszej wycieczki było kino 7D lub XD.

Ach, co to był za dzień
Galeria zdjęć – dzień 3 i 4

Ten wpis został opublikowany w kategorii Gliczarów Górny 2018. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.